دوره آموزشی مکالمه زبان انگلیسی | آموزش فشرده مکالمه زبان

خانه مکالمه زبان انگلیسی مهندس زبان (مهندس زبان ارائه دهنده مجری دوره های فوق فشرده آموزش زبان انگلیسی و بسته های آموزشی مکالمه انگلیسی)

دوره آموزشی مکالمه زبان انگلیسی | آموزش فشرده مکالمه زبان

خانه مکالمه زبان انگلیسی مهندس زبان (مهندس زبان ارائه دهنده مجری دوره های فوق فشرده آموزش زبان انگلیسی و بسته های آموزشی مکالمه انگلیسی)

  • ۰
  • ۰

درمان جوش و آکنه

گیاهان دارویی و درمان جوش

پیش از این مطلب درباره تاثیر گیاهان دارویی بر پوست و مو صحبت کردیم. تاثیر گیاهان دارویی بر جوش و آکنه برای بسیاری از افراد ناشناخته است.آیا درمان این بیماری های پوستی با گیاهان دارویی ممکن است؟ بنابراین هدف را بر این امر قرار داده ایم تا در ادامه این مطلب به بررسی این گیاهان دارویی بپردازیم.

گیاهان دارویی به علت داشتن مواد موثره طبیعی و سازگار با محیط و بدن، بر تمامی زوایای سلامتی تاثیر دارند.یکی از صنعت های پر تقاضا در عصر نوین، صنعت زیبایی است که یکی از پر سودترین صنعت های جهان است. کشورهای اروپایی و آمریکایی  در تولید محصولات آرایشی و زیبایی سرمایه گذاری های بی شماری انجام داده اند و تبلیغات زیادی توسط سوپراستارهای دنیا برای تبلیغ این برندها انجام می شود. گیاهان دارویی گونه های مختلفی دارند که خواص طبیعی زیادی برای پوست و زیبایی دارند، بنابراین هر ساله سرمایه گذای های کلان در سراسر دنیا برای فرآوری این محصولات در صنعت زیبایی و مراقبت پوستی انجام می شود .

کارخانه فرآوری زیادی وجود دارد که از کاشت تا برداشت و فرآوری، توسط متخصصان حوزه گیاهان دارویی تلاش می شود بهترین گیاهان را وارد فرآوری در صنعت زیبایی کنند. در این مقاله تلاش شده است گیاهان دارویی که برای جلوگیری از جوش و آکنه مفید است به طور مختصر معرفی شود.

جلوگیری از جوش و آکنه

1- نعناع پاک کننده طبیعی پوست

این گیاه معطرگیاهی علفی ، چند ساله، از تیره دو لپه ای، ساقه های چهار گوش به رنگ قرمز مایل به بنفش، گل های نعناع بسته به نوع آن سفید، قرمز و ارغوانی رنگ است. این گیاه ماسک طبیعی برای پاکسازی و رفع جوش به دلیل خاصیت ضد باکتری این گیاه است.تاثیر گیاهان دارویی بر جوش با نام اسانس نعنا شکل میگیرد.

تاثیر گیاهان دارویی بر جوش

خاصیت درمانی اسانس نعناع برای پوست

  • آبرسانی بر پوست
  • رفع التهابات پوستی
  • روشن کننده پوست
  • افزایش گردش خون در پوست
  • جلوگیری از چین و چروک

طرز تهیه ماسک نعناع برای رفع جوش:  20 عدد برگ نعناع را له کرده و با چند قطره آب لیمو ترش و آب مخلوط کرده و به صورت خمیر در آورید.این ماسک را به تمامی نواحی صورت بمالید و پس از نیم ساعت با آب ولرم بشورید.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی