دوره آموزشی مکالمه زبان انگلیسی | آموزش فشرده مکالمه زبان

خانه مکالمه زبان انگلیسی مهندس زبان (مهندس زبان ارائه دهنده مجری دوره های فوق فشرده آموزش زبان انگلیسی و بسته های آموزشی مکالمه انگلیسی)

دوره آموزشی مکالمه زبان انگلیسی | آموزش فشرده مکالمه زبان

خانه مکالمه زبان انگلیسی مهندس زبان (مهندس زبان ارائه دهنده مجری دوره های فوق فشرده آموزش زبان انگلیسی و بسته های آموزشی مکالمه انگلیسی)

  • ۰
  • ۰

یادگیری مکالمه زبان انگلیسی برای نو آموزان 

اما باید مراحل زیر را یکی بعد از دیگری به خوبی انجام دهید. آموزش مکالمه زبان انگلیسی برای نوآموزان دشواری های خاص خود را خواهد داشت برخی از دلایل این موارد به شرح زیر خواهد بود .
اگر مدرس زبان انگلیسی در تدریس به نوآموزان نکات ذیل را رعایت نکند بسیاری از آنها خاطره خوشی از آموزش مکالمه زبان انگلیسی نخواهند داشت و چه بسا از این نوع آموزش و حتی زبان انگلیسی زده شوند:

درحین آموزش، مکالمه وی تلفیقی از انگلیسی-فارسی باشد (بطور تمام و کمال مدرس نباید در 3 ماه اول انگلیسی صحبت کند)
عدم پرداختن به ساختارهای پیچیده و منسوخ گرامری خصوصا در 2 ماه اول آموزش
عدم مطالبه تکالیف سنگین نوشتاری به زبان آموزان

ضمنا گفتنی است اگر آموزشگاههای زبانهای خارجه و مدرسان عزیز موارد ذیل را رعایت کنند ، مکالمه زبان انگلیسی برای نوآموزان روزبروز جذابتر و مفیدتر خواهد بود.
ارائه جزوات خلاصه به زبان آموزان به جای معرفی چندین جلد کتاب و …..
تدریس زبان انگلیسی با تکیه 90% بر روی گفتار و شنیدار
توجه بیشتر به نکات کاربردی روزمره از جمله:مکالمه در سفر-گردشگری و……..

مراحل آموزش مکالمه زبان انگلیسی برای نو آموزان

مکالمه انگلیسی برای نوآموزان
مرحله ی اول؛ مکالمه روزمره
اولین و موثرترین کار، آشنایی با جملات گفتگوی روزمره است. تمرین درباره ی جملاتی همچون احوال پرسی، پرسیدن قیمت، پرسیدن آدرس، عذرخواهی، ابراز تاسف، پرسیدن سن، تشکر، تبریک، بیان احساسات و غیره می تواند نوآموز را به خوبی با مکالمه ی روزمره انگلیسی آشنا کند. در این حالت ذهن شخص درگیر موضوع شده و این شیوه نتیجه بهتری نسبت به شیوه ی آموزش تک لغتی دارد.در این مرحله معلم زبان آموز را به چالش می کشد و در همین مرحله نیاز به لغت های بیشتر باعث یادگیری کلمات جدید تر می گردد.

مرحله ی دوم؛ گسترده سازی مکالمات
در این مرحله تلاش می شود، مکالمه در موقعیت های مختلف به نوآموزان آموزش داده شود. به عنوان مثال از او خواسته می شود تا خود را در سوپرمارکت تصور کند، در حالی که دنبال مواد اولیه تهیه ی یک شام می گردد باید بتواند به وسیله مکالمه با فروشنده، محل هر کالا را پیدا کنند.این تمرین کمک می کند اسامی مواد مصرفی روزمره را یاد بگیرند و با لغات اشاره به دور و نزدیک آشنا شوند. همچنین قرارگیری در موقعیت های دیگر آن ها را در مکالمه زبان انگلیسی بسیار قوی تر می کند.در این مرحله درباره قیمت، وزن، رنگ و تعداد صحبت می شود و نوآموز یاد می گیرد که چگونه از جزئیات بیشتری در مکالمه خود استفاده کند.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی